Про проведення навчання команд реагування закладів освіти
У листопаді 2023 року набув чинності Порядок раннього попередження та евакуації учасників освітнього процесу в разі нападу або ризику на заклад освіти, затверджений наказом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства освіти і науки України від 18.08.2023 №685/1013. Цим нормативним документом визначено механізм реагування поліції, ДСНС і закладів освіти у разі застосування особою або групою осіб фізичного та/або психологічного насильства (із застосуванням (не застосуванням) різних видів зброї) у закладі освіти та прилеглій до нього території. В кожному закладі освіти громади створено команди реагування та чітко розподіллено обов’язки між її членами відповідно до алгоритму дій у разі нападу або ризику нападу на заклад освіти.
26 грудня 2023 року спеціалістом із безпеки в освітньому середовищі відділу освіти, молоді та спорту Наталією Коваленко спільно з провідним фахівцем відділу організації профілактичної роботи та заходів цивільного захисту Роменського районного управління Головного управління ДСНС у Сумській області Ярославом Шкарупою, поліцейським офіцером громади сектору превенції Роменського районного відділу поліції Головного управління національної поліції у Сумській області Юрієм Логвою та старшим дільничним офіцером поліції ВП №1 (с. Недригайлів) Роменського РВПГУНП у Сумській області Сергієм Стешенко в усіх закладах загальної середньої освіти громади, а саме: Липоводолинському, Берестівському, Беївському, Байрацькому ліцеї та Сухогруньській гімназії проведено навчання команд реагування щодо практичного відпрацювання алгоритму дій відповідно до Порядку раннього попередження та евакуації учасників освітнього процесу в разі нападу або ризику на заклад освіти, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства освіти і науки України від 18.08.2023 №685/1013.
В навчанні взяло участь 20 осіб. В процесі навчання відпрацьовано алгоритм дій у разі нападу або ризику нападу на заклад освіти та обговорено проблемні питання, що виникають при дотримання окремих його пунктів. Визначено завдання та шляхи подальшої роботи з даного напрямку.